/*--RXLite Kajang/Putrajaya: Kenali Pengasas WWN--*/ RXLITE Kajang/Putrajaya/Bangi/Semenyih/Serdang

28.1.10

Kenali Pengasas WWN



Dato’ Dr. Noordin Darus - Beliau adalah pencipta terapi air beraura Rx~Water. Doktor kesihatan yang terkenal disahkan menghidap kanser darah (lymphoma). Beliau membuat banyak penyelidikan mengapa beliau menghidap kanser, dan mendapat ilham merawat dirinya dengan menggunakan air yang diproses khas dan berupaya mengeluarkan tenaga aura. Para doktor terkejut melihat beliau kembali bekerja dalam masa sebulan kerana pesakit kanser biasanya memerlukan 3 hingga 6 bulan untuk pulih. Beliau berasa bertanggungjawab untuk berkongsi rahsia pemulihan yang dikurniakan Illahi itu kepada masyarakat dengan cara terapi air beraura Rx~Water.

Dato' Dr. Noordin Darus merupakan lulusan Doktor Perubatan dari Universiti Malaya. Pernah berkhidmat sebagai Pengarah Perubatan Sukan di Majlis Sukan Negara yang mana beliau bertanggungjawab memberi panduan diet dan teknik bersenam yang betul kepada atlit-atlit kebangsaan.

Program pelangsingan beliau iaitu 'Slim For Life' merupakan suatu program yang terkenal dan diikuti oleh pelbagai institusi kerajaan, firma-firma dan badan-badan tertentu. Beliau sering muncul di kaca TV dalam program 'Mari Bersenam' di TV1 setiap pagi jam 7.30am sekitar tahun 80an dahulu. Kini, dengan kepakaran yang ada, beliau telah mencipta formulasi Rx-Lite untuk setiap orang yang bercita-cita untuk mendapatkan berat badan & bentuk tubuh yang ideal dengan cara yang menyihatkan. Ia mengandungi bahan-bahan aktif semulajadi yang membantu anda membakar lemak dan menghilangkan berat badan berlebihan.
 

RXLite Kajang/Putrajaya Design by Insight © 2009